پشتیبانی آنلاین
telegram skype

گیفت کارت چیست ؟

گیفت کارت چیست ؟

بارها شده در یاهو و یا تلفنی از ما در مورد گیفت کارت و خصوصاً گیفت کارت آیتونز سوال کرده اید. راجع به اینکه گیفت کارت چیست و کلاً به چه دردی میخورد ؟

در نتیجه بر آن شدیم تا توضیحی مختصر در مورد گیفت کارت و انواع گیفت کارت نظیر گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی استور یا اندروید مارکت,گیفت کارت مایکروسافت , گیفت کارت آمازون بدهیم.

برای اطلاع از آخرین  قیمتها میتوانید از لینک خدمات خرید ما استفاده کنید.

گیفت کارت چیست ؟

گیفت کارت در واقع نوعی اعتبار مجازی است که همانطور که از نامش پیداست مخصوص هدیه دادن است و از آنجایی که مخصوص هدیه دادن است قابل پس گرفتن و یا انتقال دادن به کس دیگر نمیباشد.

 

معمولاً گیفت کارتها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب افراد با وارد نمودن یک کد شارژ میشود و شما در واقع با این اعتبار مجازی میتوانید برای خرید کالاها و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس استفاده نمایید. کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی نظیر بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی هستند که معمولاً از طریق استور مربوطه قابل دریافت میباشند. برای مثال گیفت کارت آیتونز قابل استفاده در استور آیتونز یا اپ استور بوده و گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت قابل استفاده در استور گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت و در اکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در سونی و غیره…

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به توضیح هریک از آنها میپردازیم.

گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت آیتونز یا Itunes Gift Card یا گیفت کارت اپل ، یکی از پرطرفدارترین گیفت کارتها در دنیای امروز بوده که قابل استفاده روی دستگاههای اپل نظیر آیفون، آیپد آیپاد تاچ و مک است.

 

 

این گیفت کارت در مقادیر گیفت کارت آیتونز 10 دلاری ، گیفت کارت آیتونز 15 دلاری ، گیفت کارت آیتونز 25 دلاری ، گیفت کارت آیتونز 50 دلاری ، گیفت کارت آیتونز 100 دلاری و در برخی موارد و به سفارش برخی فروشگاهها در مقادیر بالاتر نظیر 500 دلاری و حتی 1000 دلاری نیز عرضه میشود.

 

 

پرطرفدارترین نوع گیفت کارتهای آیتونز ، گیفت کارت آیتونز آمریکاست که تنها در اپل آی دی آمریکای وریفای شده شارژ میشود و دسترسی شما را به بهترین استور یعنی استور آمریکا که دارای بهترین و بیشترین تنوع بازیها و برنامه ها و فیلمها و کتابها و موزیکهاست فراهم مینماید. این گیفت کارتها به اندازه ای محبوب هستند که حتی افرادی از کشورهای دیگر نیز نظیر کانادا و انگلستان و استرالیا نیز ترجیح میدهند گیفت کارت آیتونز آمریکا را خریداری نموده و شارژ نمایند.

 

گیفت کارتهای آمریکا هم در نوع فیزیکی و هم الکترونیکی توسط اپل عرضه میشوند. حتماً هنگام خرید این گیفت کارتها دقت لازم را به عمل بیاورید چرا که تعداد گیفت کارتهای دزدی ، گیفت کارتهای فوتوشاپی و گیفت کارتهای خریداری شده با کردیت کارتهای دزدی توسط ویتنامی ها و چینی ها در بازار ایران بسیار زیاد شده و تعدادی از سایتهای با سابقه در این زمینه اقدام به فروش این کارتها نموده اند و با قیمتهای ارزان این گیفت کارتها را به شما عرضه مینمایند. دقت داشته باشید اگز گیفت کارت دزدی در اکانت خود شارژ نمایید اپل اکانت شما را بلاک و مسدود میکند و شما به هیچ عنوان قادر به بازگشایی اکانت نخواهید بود چرا که اپل به هیچ عنوان در این مورد جوابگوی شما نیست.

 

http://www.hiranex.com

 

خیلی از مشتریان سوال میکنند چطور به شما اطمینان کنیم ؟

پاسخ این سوال بسیار روشن است :

– این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و بازرگانی است.

– پشتیبانی سایت همیشه در کنار شماست و در اسرع وقت چه به صورت آنلاین و چه تلفنی، پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

 

اگر نیاز به پشتیبانی دارید با آی دی یاهوی hiranex@ymail.com یا ایمیل info@hiranex.com در تماس باشید.

 

 

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارتهای گوگل پلی قابل استفاده در دستگاههای اندرویدی هستند. به طور کلی برای خرید هر اپ یا بازی یا هرگونه محصول غیر رایگان در گوگل پلی استور یا خریدهای داخل برنامه و بازی نظیر پک جم در بازی clash of clans باید گیفت کارت گوگل را به عنوان اعتبار مجازی در اکانت گوگل خود شارژ نمایید. گیفت کارت گوگل پلی استور نیز نظیر آیتونز در مقادیر گیفت کارت گوگل پلی 10 دلاری، گیفت کارت گوگل پلی 15 دلاری ، گیفت کارت گوگل پلی 25 دلاری، گیفت کارت گوگل پلی 50 دلاری و گیفت کارت گوگل پلی 100 دلاری موجود هستند. این گیفت کارتها نیز برای خرید کالاهای دیجیتالی نظیر بازی، برنامه، کتاب، موزیک و فیلم در استور گوگل پلی به کار میروند.

 

تمامی این کارتهای اسکن دارند و هم چنین به صورت الکترونیکی قابل خریداری هستند.

گیفت کارتهای گوگل پلی فعلاً در آمریکا و انگلستان عرضه میشوند و برای استفاده از آنها باید آدرس جیمیل یا گوگل شما آمریکا یا انگلستان باشد . از آنجاییکه گیفت کارهای گوگل پلی فروشگاه ما آمریکایی هستند باید حتماً اکانت گوگل خود را به آمریکا تغییر دهید.

گیفت کارت مایکروسافت ( به زودی اضافه خواهد شد)

و اما مژده به ویندوزفون دارها!

گیفت کارت مایکروسافت مخصوص کسانی است که ویندوزفون دارند. این افراد برای خرید از اپ استور مایکروسافت باید از گیفت کارت مایکروسافت استفاده کنند.

گیفت کارتهای مایکروسافت نیز برای کشورهای مختلف عرضه می شوند که گیفت کارتهای مایکروسافت عرضه شده در ایران عموماً آمریکایی هستند.

گیفت کارت مایکروسافت در مقادیر 10 دلاری ، گیفت کارت مایکروسافت 15 دلاری ، گیفت کارت مایکروسافت 25 دلاری و گیفت کارت مایکروسافت 50 دلاری قابل ارائه هستند.

 

 

گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون یا Amazon Gift Card یکی از انواع گیفت کارتهاست که به شدت مورد علاقه ی دانشجویان و مترجمان عزیز است. چرا که همانطور که میدانید آمازون یک کتابخانه ی بسیار بسیار بزرگ است که تقریباً میتوان گفت همه چیز در آن یافت می شود. خیلی از دانشجویان برای خرید کتاب های درسی خود مشکل دارند که از طریق گیفت کارت آمازون و شارژ آن در اکانتشان به راحتی میتوانند نسخه الکترونیکی کتابهای خود را دریافت نمایند.

 

این گیفت کارتها در مقادیر گیفت کارت آمازون 10 دلاری ، گیفت کارت آمازون 25 دلاری و گیفت کارت آمازون 50 دلاری و 100 دلاری موجود هستند. البته نسخه های مختلف دیگری نیز با مقادیر متفاوت از اعتبار آمازون در فروشگاهها موجود هستند:

 

آمازون هم چنین یک اپ استور پر از بازی و برنامه دارد که این گیفت کارتها میتوانند از این نظر نیز مورد استفاده باشند.

برای خرید گیفت کارت آمازون آمریکا میتوانید به فروشگاه ما به آدرس http://www.hiranex.com مراجعه نمایید و گیفت کارت را سفارش دهید تا با شما تماس گرفته شود. تمامی کارتهای ما دارای اسکن از کارت فیزیکی هستند.